Wolfgang la mobilen i soptunnan!?

2010-11-12 @ 13:57:40  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Hahaha jag skojjar inte!
På engelskan så hade jag och Filip uppe dom, och så såg Wolfgang det så han tog dom och la dom i soptunnan.
Som tur var låg det bara ett papper där, men ändå hahah.
Han e gaarn! :D

Annars har dagen varit helt okej, jobbigt med så många lektioner dock.
Och på matten knäckte jag en linjal...(a)

Bad girl..

Men det har varit najs!
Nu är jag hemma, och skall snart köra till stallet.
Nu när snön regnat bort så skall jag se om jag kan rida lite dressyr idag på en grusplan.
MYCKET behövligt vill jag lova...
Esmis kan nog också faktiskt behöva ett dressyrpass så blir dressyr på båda idag!
Skriver hur det gick när jag kommer hem sen!

Men skall vara hemma ikväll och mysa med mig själv så blir mycket updatering.
Älskar att vara hemma och mysa på fredagar, hur gött som helst <3

Hörs sen.
Puss Mirja <3






Bilder från förra vintern <3

Kommentarer

Postat av: hannah <3

Ofta han la dom där :o xd <3

Haha <3

2010-11-12 @ 15:11:15
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback