Min skoldag, Grattis Natasha <3

2010-11-12 @ 19:47:26  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 

Haha ni ska bara veta min pääsiga skol dag idag eller :)

Först hade vi NO med en vikarie.
Läste två sidor i en bok och sedan såg på film i ca 1 timme och 10 minuter?
Efter det hade vi Svenska med Ulric. Då så vi på Cast Away.
Ännu en till film som är faktiskt rätt så bra.
Efter det hade vi SO med Maj.
Haha och då såg vi på film igen. Fast i ca 30 minuter bara.

Efter det hade vi Lunch.
För en gångs skull åt jag mig mätt :D

Sedan hade vi SKV.
Satt och läste igenom ett blad på 10 minuter.
Sedan kom Ungdomsmottagningen och snacka om massa gojjs.
Sedna sjöng vi för min bästa vänn som fyller år idag
Grattis Natasha! <3
En fin bild på oss!
Haha oseriös som sagt ;)

Kommentarer

Postat av: sanna

sweetnosar :D<3

2010-11-12 @ 20:44:31
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback