Tanken med denna bloggen och MIN blogg..

2010-11-13 @ 10:29:05  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Jag tänkte liksom tala om vad jag hade för planer mina dessa två bloggar som jag har.

På denna bloggen som jag har med Mirja tänkte jag nästan bara skriva om hästar. Om Challe, våran utveckling, ridpass, träningspass osv. Det var ju tanken att vi hade denna blogg tillsammns för våra hästar har något gemensamt och vi tränar på samma sak. Så då kan vi ju komma med förslag till varandra osv.
Jag slänger ju in ett inlägg på morgonen vad dagens planer är på helgerna och när jag kommer hem fån skolan.
Vad vi liksom gjort osv.

På min andra blogg http://ungponnyn.blogg.se/ har jag ju tänkt liksom skriva om allt möjligt. Där skriver jag mera om mitt vanliga liv också. Inte bara om hästar som jag gör här utan jag varierar mera där med mitt "vanliga" liv och mitt  hästliv. Så på den bloggen får ni veta mera om mitt liv.

Jag slänger upp detta inlägg på min andra blogg också så dom läsarna också får veta.
Ni ska veta att det är stressigt med två bloggar och jag skriver inte samma saker på båda bloggarna.
Så jag måste ju komma på liksom andra ord och meningar om jag ska komma till samma sak.
Det är svårt, men jag gör de för er! Glöm INTE det!!

// Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback