Svar till Jessika

2010-11-13 @ 09:43:25  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Jag fick en komentar från Jessika!

Vad fin han är! Oj vad högt ni hoppar redan :o

Haha jag kan ju säga som såhär att det är inte jag som ber att få hoppa högre.
Det är Vickan som höjer typ hela  tiden.
Jag har svårt att säga emot för hon vet liksom att jag klarar det och då litar jag ju på henne och självklart på Challe.
Jag tyckte det var otroligt högt men när jag liksom kom närmare så var det inte så jätte högt ändå =)
Men a, det var ju högt för andra hoppträningen liksom :)

// Linnea


Kommentarer

Postat av: Felizia

jag skulle aldrig vågat trav hoppa på högt xD

2010-11-13 @ 09:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback