Ser fram emot ikväll

2010-11-10 @ 15:38:57  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Jag ser fram emot hoppträningen ikväll.
Jag börjar bli nervös nu faktiskt lite..
Tänk om det går åt h-vete?
Nej för så ska man inte tänka :D
Jag ska bara göra mitt bästa ;)
Jag behöver inte alltid hoppa jättehinder.
Allt ska kännas bra och så först.
Min och Challes andra hoppträningen dessutom.
Jag ska rida honom på ett annat bett och så får jag se hur han går på det.
Antingen funkar det, eller så funkar det inte.

Sanna ska ta med kameran till stallet har jag tvingat henne att göra, så hon SKA ta kort på mig och Challe som förhoppnnigsvis kommer upp här och på facebook så ni får se min lilla Challe :)
Ni har ju sett han på bilder innan men det var inga med mig och han.
Men nu hoppas jag att Sanna åker och tar kort :D
Annars får hon smisk imorgon :O

Ha det så gött // Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback