Sådär!

2010-11-09 @ 19:25:26  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Nu är jag klar med rensningen av inlägg!
Jag tog bort allt gammalt, allt Felizias och allt som jag helt enkelt inte ville ha kvar.
Men lät lite bilder, dagens ridpass och läsvärda inlägg vara kvar.

Fanns tex ett inlägg om "sommarens planer med Julia"
Sånt är ju bra att spara, så både ni och jag kan gå tillbaka och kolla, ellerhur ?:)


Nu skall jag byta lösen, smsa det till Linnea så är hon välkommer in hit! :D
Gaaah kommer bli grymt!


Sedan skall jag göra en snabb "slarvheader" som vi kan ha sålänge tills det finns tid att göra något bättre!
/ Mirja

Kommentarer

Postat av: sanna

När ska du fixa headern?:)

2010-11-09 @ 20:15:00
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback