Sådär klar med headern nu!

2010-11-09 @ 20:53:59  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Nu slängde jag jättesnabbt ihop en header, blev hur simpelt som helst med bara  lite bilder och text.
Men hinner verkligen inte göra något ordentligare nu.
Skall fixa snyggare header/design under helgen tror jag, när jag har tid! :)


För haha somsagt, denna är verkligen bara "sålänge header".
Blir bättre snart!


Duktig Linnea är som redan skrivit två jätte långa inlägg om sig själv och Challe! :D
Ellerhur?
Jag skall skriva om Julia nu, så det kommer upp här på bloggen om en stund!
Puss Mirja

Kommentarer

Postat av: linnea

Haha fint med bilder på Zonette när det står Shafts Del Boy xD

Men jag har inga bilder på han och mig än men det fixar vi snart :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback