Planerna för kvällen!

2010-11-12 @ 17:01:27  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Så nu har jag duschat och satt på mig rena kläder.
Nu skall jag sitta resten av tiden framför datan och göra tidsinställda inlägg som skall komma upp frammåt kvällen sen.
Jag tar nämligen en buss 17:50 till Hamburgsund och är där hela kvällen tillsammans med Filip och Lukas.
Sen tar jag och Filip en buss hem igen vid tio eller när den gick.
Egentligen skulle ju jag varit hemma ikväll men dom tjatade verkligen hål i huvudet på mig att jag skulle komma så jag gör väl det då. Snäll som jag är ;)


Så nu vet ni vad jag har för mig ikväll.
Vad skall ni göra? :)

Ikväll så kommer det:
* Vad jag tycker en bra blogg är
* Bildbomb på mig och Esmeralda
* Plus och minus med hack

Och kanske något annat.
Får se! :)

Hörs nog innan jag åker med.
Puss Mirja <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback