Outfits!

2010-11-01 @ 11:30:03  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja, outfits  •  Trackbacks ()  • 

Har fyra olika som jag gjorde lite snabbt och slarvigt igår!

Gjorde med såna kläder som jag gillar och sån klädstil som jag har.
Och asså jag har ingen speciell klädstil egentligen, klär mig väldigt casual med kläder som jag trivs och jag tycker är snygga.
En vanlig dag går jag oftast i ett par jeans, ett linne och en tjocktröja. Typ så :)
Väldigt enkelt och inget märkvärdigt alls, för sån e jag :D

Men nu kör vi :)





Outfit ett, killstil typ
.
* Ett par "hängiga" jeans
* Vanligt linne
* Huvtröja
* Tygskor

As snyggt tycker jag.
Inget märkvärdigt, väldigt enkelt, bekvämt och avslappnat.
Ungefär såhär går jag klädd ganska ofta.
Absolut kläder jag trivs i! :)











Outfit två, lite mer "tjejigt"
* Tighta jeans
* En snygg topp
* Tygskor

Bara för att känna sig lite finare så istellet för ett linne och tröja så tar man en snygg topp istellet.
Men också väldigt casual, enkelt och snyggt!

Eller
* Tighta jeans
* Vanligt linne
* Tjocktröja
* Tygskor

Lite mer avslappnat men ändå snyggt
Outfit för en helt vanlig dag, går ofta omkring så :)





Outfit tre, päsarstilen
* Mjukisar
* Vanligt linne
* Scarf
* Uggs

Väldigt väldigt väldigt avslappnat, mjukisbyxor tycker många är sånt man inte går omkring med ute.
Men jag tycker att det klart man kan det, kanske inte super snyggt men väldigt bekvämt och enkelt.
Sen kan man "piffa" till den lite med en scarf eller liknande :)

Eller
* Mjukisar
* Vanligt linne (ej med på bilden)
* Stor huvtröja
* Uggs

Ännu mer avslappnat haha
Helst en så stor tröja så den är påväg ner över rumpan eller liknande, riktigt hängig iaf.
Super mysigt! :D
Inte direkt något jag går omkring i ofta utanför huset, men ibland när jag verkligen inte orkar klä mig snyggt så blir det såhär.
Inte jätte snyggt egentligen, men mysigt, varmt och bekvämt.
Går ofta såhär hemma, precis när jag vaknat eller när jag byter om från ridkläder eller liknande.






Outfit fyra, ytterkläder för vintern
* Tighta jeans
* "Fluffig" jacka som slutar precis över rumpan, med "päls" luva på.
* Mysig halsduk
* Stickade vantar
* Uggs

Såklart har man ju linne och det också på sig eller vad man nu har under jackan men jag orkade inte ta med det.
Iallafall, mysig vinter klädsel.
Väldigt enkelt här med, med snyggt.
Och ja, uggsen...många tycker dom är skit snygga och bra. Men vissa andra tycker dom är jätte fula och "fjortis" aktiga.
Själv bryr jag mig inte om det, jag tycker det är skit snyggt med uggs. Dom är varma, bekväma och snygga.
So why not?

Eller

* Tighta jeans
* Stor jacka som går ner över rumpan
* Mysiga vantar
* Uggs

Nästan samma bara att jackan går ner öve rumpan.
Vilket också jag tycker är snyggt, jag har själv ingen sån jacka men snyggt är det iaf.
Och uggs där med. Dom passar till typ allt! :)  (fast inte till mjukisbyxor)










Sådär, det var det!
Somsagt ni ser själva? Inget konstigt alls och jätte enkelt :)
Men orkar inte bry mig så himla mycket om kläder faktiskt, bara jag trivs i det och tycker det är snyggt så är det ju lugnt. Right?


Men Felizia har en lite roligare klädstil, snygg också så blir kul att se vad hon hittar på! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback