Mina planer för Challe idag

2010-11-14 @ 12:31:58  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Idag efter kalaset kanske jag och mamma drar upp till ridhuset för att träna Challe.
Jag vet inte om det blir så men om det blir så, så tänkte jag ha lite små hinder.
Och jag har liksom tänkt hur jag ska göra nu.

På ena långsidan skulle jag ha sådär som jag sa i torsdags (?)
Liksom två sockerbitar och mellan dom två bommar som man kan göra olika grejer.
Typ halt, volt, skritta igenom eller massa saker.
Såhär liksom:


Och på andra sidan typ tre låga studs som jag ska komma in i trav i och som han verkligen ska få jobba i istället för att bara springa igenom allt och liksom skita i bakbenen.
Utan han ska få jobba ordentligt med bakbenen och jag kanske sätter studsen lite närmare varandra.
Detta behöver inte alls vara högt, kanske 50 liksom.
Inga höga hinder alls idag!
Ska bara träna lydnad och styrka.

Så ser planerna ut idag för Challe.
Om jag inte rider i ridhset gör jag nog detta i paddoken om den inte är alldeles pisse blöt !

Ha det så bra // Linnea


Kommentarer

Postat av: sanna

du har typ markarbete varje dag känns det som xd Men det är för att tiden går så fort!!;)

2010-11-14 @ 15:41:04
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback