Min skoldag..Tar ett beslut

2010-11-15 @ 18:23:18  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Hej Hej alla fina läsare.
Ni är jätte duktiga på att kommentera.

Min skoldag har vart chiill.
Orkar inte berätta så mycket men kan säga att den teatern som vi såg var ju as grym ;)
Haha den var aas nice verkligen!!



Jag har faktiskt funderat på dehär med två bloggar.
Svårt att ta ett beslut.
Men jag tror att jag börjar bestämma mig.
Jag tror att jag bara ska blogga på min blogg
http://ungponnyn.blogg.se

Jag känner att det är liksom min blogg.
Min blogg som alla vet vem jag är.
Det är liksom bara jag där.
Jag älskar den och dom flesta vill att jag ska lägga ner mera tid där.
Så det får nog bli så till veckan.
På Onsdag tror jag så går jag bara över till den bloggen.
Tråååkit för er och för Mirja men jag känner att jag hinner inte.
Det är ENOORMMMTT jobbigt/stressigt att blogga på båda.
Speciellt när man går i 8an osv...

Linnea :)

Kommentarer

Postat av: andrea

ja tkr du ska blogga på denna tsm med mirja, <3

2010-11-15 @ 18:46:33
URL: http://lovemaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback