Min skoldag

2010-11-10 @ 14:28:43  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Nemen tjena mittbena!

Kom nyss hem från skolan.
Eller för 24 minuter sedan.
Men på dessa 24 minutrara så har jag hunnit att plocka ur diskmaskinen och läst typ 6 sidor i SO boken.
Haha as bra ju.

Dagen har vart chill.
Först syslöjd och då gjorde jag ett sidoludd som ska sita på lädergrimman.
Jag broderade Challe på det så nu står det Challe där!
Jättesött!

Sen hade vi gympa. Körde bara kondition idag då jag är så jäkla lat. Haha jag är verkligen lat xD
Det sög iallafall.

Sista lektionen var SO.
Haha Maj e så jädra grym.
När hon kom in satte hon på värsta rock musiken och typ stod o sjöng bara sådär :)
Lite nice !

Sedan sluta vi.
Nu sitter jag här och får ryyyyyyyck på brodet som man skriver. Heter det tangentbord?
Aja sak samma.

Ikväll är det hoppträningen med Challe.
Ska rida ha på ett pelham bett och se om det fungerar bättre än vanligt tre delat :)

Ha det så kul i SNÖN -,-,-,-

Linnea :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback