Min skoldag!

2010-11-11 @ 16:15:50  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Tjeeeena!
Kom precis från skolan :D
Försov mig ju imorse som jag skrev haha, men det gjorde ingenting för hade träslöjd då och det är inte så jätte farligt att missa.

Så när jag kom var det bild, jag gjorde typ allting på Filip för han är så himla lat.
Sen så var vi lite små roliga och tog fina bilder med figurerna vi gjort.
Hahaha gosh..



Eeeh ja det tolkar ni som ni vill... :)
Roligt var det allafall! :D

Sedan var det mat, åt massa mackor.
Och sen spanska prov, hahahah
Gick bra (a) Behöver inte skriva mer, ag var grym! :D

Och sist showbizz, inte direkt roligt men inte tråkigt heller.
Vi typ satt och grejade med våran hårdrocksgrej och övade lite på scenen.
Blir nog najs när det är klart sen!!

Och nu kom jag hem precis, har käkat ett äpple och skall gå och byta om.

Ska rida idag tror jag, eller ja får se hur det blir.
Men åker dit iallafall så får vi se hur det blir när jag väl är där.
Får väl se om jag ens kommer iväg först, ska försöka med moppen.
Annars åker jag dit med mamma ikväll :)


Men vi hörs senare.
Puss Mirja.
Och glöm inte att fortsätta kommentera som ni gör, ni är bäst! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback