Min Lördag

2010-11-13 @ 10:07:20  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Min Lördag!

Först eller idag klockan 12 ska jag ut till Challe.
Han ska klippas och efter det ska han ridas i antingen paddoken eller ut.
Kan ju göra både och :)
Tänkte ju hoppa lite små hinder. Skola han mycket och massa lydnad.
Efter det ska jag åka och rida Zonette.
Tar en sväng ut i skogen med henne.
Hon kommer vara såhäääääär pigg och hon är såhäääär tjock också för den delen.
Men det blir barbacka :)

Efter jag ridit och så ska jag hem och städa mitt fruktansvärda rum.
Det är kaos i hela mitt rum.
På Söndag ska vi ha släktkalas och jag kommer bli rik =D
Så idag vet jag inte hur mkt bloggande det kommer bli.
Men det kommer ett inlägg lite senare om dessa två bloggar som jag har.
Liksom hur jag tänkt med dom och vad jag ska skriva på dom båda osv :)

Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback