Jag lever endast för dig

2010-11-10 @ 21:20:51  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Har ni någonsin känt den känslan att ni inte klarar av att leva utan någon?
Att det känns som om luften tar slut när ni är ifrån varandra?
Det blir liksom svårt att andas, allt känns tungt och världen går emot dig.
Har ni känt så någon gång?
Det har jag...
Varenda dag.
Varje timme, varje minut, varenda jäkla sekund känns det så.




Det ända jag behöver är dig Esmeralda.
Mer än halva mitt liv har jag levt med dig, och jag tänker inte leva en sekund utan dig heller.
Har jag dig behöver jag ingenting annat, det är för dig jag lever.
Du är mitt allt (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback