Internet har legat nere

2010-11-24 @ 11:52:32  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Min pappa smart som han är betalade inte internet räkningen i tid så dom stängde av vårt internet -.-
Därav varför jag inte bloggat.
Jag har kunnat vart inne på msn och facebook och kollat det viktigaste på min mobil och mammas iphone.
Men inte bloggat, det är huuur krångligt som helst via dom telefonerna.
Så det blev en liten bloggpaus, ledsen att jag inte kunde varna er :(
Men så blir det ibland.

Tänkte iallafall berätta lite hur det ligger till.
Jag är fortfarande sjuk.
Var i skolan i måndags men det var ju inte alls smart.
Kunde verkligen inte prata på kvällen av måndagen.
Och jag överdriver faktiskt inte!
Det var så jävla hemskt :(
Jag som är i behov av att prata typ heela tiden.
Usch va jobbigt det var!

Men var hemma igår, och är hemma idag med.
Hostar som en svin, feber, huvudvärk, ingen ork alls.
SKIT JOBBIGT!
Red iallafall Julia igår, var inte heller så smart.
Var helt slut efter det, och sen åkte jag på us-möte på klubben.
Var verkligen inte heller speciellt smart, när jag kom hem deckade jag i soffan totalt.

Så jag försöker inbilla mig själv att jag är frisk men nej.
Funkar inte..
.
Men nu fungerar ju iallafall internet!:D
Fan va glad jag blev!!

Men ska ta en piggelin nu till frukost :) Äter ju fortfarande inte ordentligt.
Inte alls bra egentligen.
Menmen
.

Hörs om en stund!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback