Godmorgon! :D

2010-11-13 @ 10:25:32  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Haha tjena bloggen.
Bloggade ingenting igår på kvällen men aa, det blev inte så.
Jag somnade direkt när jag kom hem.

Har dock blod på heeela mina byxor, jag skar mig nämligen i fingret igår och det blödde som FAN.
Hela mobilen och allt blev helt blodigt :s
Men var kul igår :) Var nere vid skolan med lite folk och chillade.
Ballade ur på bussen hem...
Sen gick jag hem från bussen och så åkte jag och mamma och tog in hästarna, och sen gick jag och la mig.
Världens bästa mamma har jag förresten <3
Tack för att du är B-Ä-S-T.

Idag ska jag inte göra så mycket hoppas jag.
Skall till stallet och rida mina älskade ponnysar (L)
Men mer om det snaaaart, måste ner och fixa med lite grejer.
Ligger fortfarande i sängen halvt död haha.
Puss Mirja

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback