Godmorgon! :D

2010-11-14 @ 11:07:48  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Oj va jag sov länge idag.
Hur skönt som helst!

Den här söndagen tänker jag absolut inte göra nånting.
Tänker vara hemma framför datan och blogga och läsa andra bloggar hela dagen.
Iallafall tills i eftermiddag då vi skall upp till ridhuset med hästarna.

Men jag orkar verkligen inte göra något annat idag.
Är svintrött så känner att jag behöver en lat dag nu!
Kanske skall städa rummt med, det ser ut som det har vart andra världskriget där inne hehe...

Men jag ska äta frukost nu och gå ner och hälsa på familjen lite.
Så hörs vi snart!
Puss Mirja (L)

Kommentarer

Postat av: Anonym

....

2010-11-15 @ 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback