Godmorgon

2010-11-21 @ 13:37:12  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Godmorgon alla, sovit braa ?:)
Det har inte jag, har hostat hela natten och vaknat flera gånger.
Jätte jobbigt, menmen.
Vaknade klockan 12 ungefär och har ätit en halv macka typ till frukost.

Nu sitter jag och håller på och för över alla bilder från min data till en annan data.
Ska göra samma sak med filmer och grejer som jag vill spara.
För sen skall min data få en riiiktigt make over!
Ska blåsa bort allt skit och virus som den har.
Skall radera alla program och aa, installera om den helt enkelt.
Så den blir som ny typ ;)
Vilket e väldigt behövligt, den har hur mycket virus som helst och är seg som jag vet inte vad.
Tar typ tre år att starta den, och sen tar det tre år till att öppna en internetsida.
Inte roligt...
Men blir nog bra dethär, har aldrig riktigt orkat göra det men nu är jag så illa tvungen :)

Sen i eftermiddag ska vi åka upp till klubben med mina hästar.
Har förresten fått bootsen till Julia nu, dom funkar skit bra och ja hon kan gå igen :')
Igår när jag och mamma var i stallet så grät jag nästan, jag hade inte vart där på två dagar.
Och jag blir så glad av att vara med mina hästar så det liknar ingenting, jag gick omkring med ett leende på läpparna under heeela tiden vi var där.
Och hästarna var minst lika glada.
Uscchh och fy vad jag älskar doom !<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback