Godmorgon!

2010-11-11 @ 09:10:33  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Åååh va roligt för Linnea att det gick så bra!
Är så glad för hennes skull!
Och när jag läser om Challe hur han beter sig så känner jag så otroligt mycket igen mig i hur Julia är.

Där hon skrev att dom skulle göra volter emellan hindrerna och han fick korsgalopp och var jätte taggad haha.
Exakt sån är Julia med.
Och när han fattade galopp innan travbommen och inte ville komma lugnt på, EXAKT sån är Julia också.
Haha sjukt roligt att dom är så lika! :D

Jag har by the way försovit mig idag.
Började skolan för typ tjugo min sen och här sitter jag och bloggar hehe...
Men jag tror pappa kör upp mig om en stund :)

Vi hörs när jag kommer hem sen!
Puss Mirja

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback