God Morgon, jag behöver er hjälp

2010-11-14 @ 12:22:09  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Nemen tjjeeeena bloggen.
Inte bloggat idag på morgonen för har inte hunnit.
Men som sagt så har jag vart i kyrkan idag på morgoen.
Suck på den

Sen så åkte jag hem och har fixat lite inför kalaset!





Jag har ju egentligen inte tid till två bloggar med tanke på att jag går i 8an. Ni vet, mycket prov och plugg HELA tiden och så måste jag ta hand om världens mest guld värdaste ponny.
Så ni kanske fattar att detta är oerhört stressigt för mig.
Så jag måste ta ett beslut snart.
Antingen sluta blogga på den andra eller denna.
Hälften av mina läsare på den andra bloggen ville att jag skulle blogga där och andra hälften ville att jag skulle blogga här.
Shit asså! Har typ världens besluts ångest eller vad det heter..

Som ni vet så är det gryyyymt svårt att bestämma sig.
Men jag lovade dom andra på min andra blogg att jag kommer med svaret till veckan.
Någon som kan hjälpa mig eller har tips om hur jag kan göra? :S
Behöver er hjälp verkligen...



// Linnea

Kommentarer

Postat av: Linda

Fortsätt på denna!

Älskar eran blogg <3

2010-11-14 @ 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback