God Morgon, Challes planer

2010-11-10 @ 07:27:16  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


God morgon bloggen.
Jag kom på att jag går ju upp ganska tidigt och när jag har smikat mig och klätt på mig så har jag ca 50 minuter på mig att blogga. Haha as smart var jag där. Så då kan jag ju blogga på morgonen nu eftersom jag har två bloggar.

Men iallafall.
Jag såg att Mirja hade skrivit om Julia och det är väl så jag kan beskiva Challe just nu.
Asså han stegrar inte eller håller på med allt annat som Julia gjorde men jag måste hitta det lugnet i honom. Och han måste vänta till jag säger att han får. Nu under vintern ska vi göra precis som Mirja säger. Hitta lugnet och jobba på med små små små hinder, bommar och bara ha kul!!
Sedan när våren/sommren kommer ska vi började lite lätt.
Kanske hoppa någon avd B med tanke på att vi inte känner varanra helt och då är det smart att bara hoppa grunden så man komma nolla?
Men vi ska iallafall klättra sakta och säkert upp i klasserna.
Men till sommaren när Räkanhoppet kommer ska jag och Challe vara redo för LA.
Min och mammas tanke är att jag ska hoppa det meetinget och det går i nationellt(?)
Men ja, vi får se hur det går nu och så:)
Det är mycket arbete som behövs, men det är kul att ha något att jobba med. Säger som mirja:det blir kul att se hur resultaten blir :)

Ha det så roligt // Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback