Folk har fattat lite fel -.-

2010-11-21 @ 21:10:14  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Okej vissa folk har fattat lite fel, säger inga namn tror nog dom vet ändå..
Jag har inte skrivit det här för att folk ska tycka synd om mig!
Verkligen inte!?
Jag skriver ju bara exakt som det är.
Att jag mår dåligt och att allt är skit.
Sen var det folk som undrade varför, och då skrev jag exakt som det är.
Fine?
Gillar ni inte att jag skriver som det är varför i h*lvete läser ni då?
Jag har inte bett er att läsa ens.
Tycker det är lågt att snacka bakom ryggen på folk.
Vill ni säga ngt om mig, säg det då också till mig.
Skitsnack höll man på med i 3an.
Så tänk lite, snälla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback