Dagens ridpass!

2010-11-03 @ 16:29:00  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Mirja- Dagens ridpass  •  Trackbacks ()  • 

Julia:
Julia trimmade jag först på en grusplan

(typ som paddock, fast det är det inte och jag får egentligen inte rida där hihi)
Gjorde lösgörande, sidvärts rörelser och ja. Allt det vanliga ni vet?
Sen la jag upp två bommar(eller a stockar från skogen) som jag jobbade lite med.
Dock inte så länge för hon var jätte duktig från början.
Sedan red jag vidare bort mot backen, klättrade fem gånger upp och ner där varav två i galopp.
Och sen travade jag en bit och skrittade hem.
Hon var jätte duktig idag! :)

Esmis:
Esmis och jag gick ut i skogen och hade roligt.
Åååh vad jag älskar den ponnyn, hon tycker verkligen det är SÅ HIMLA ROLIGT att få komma ut.
Och jag blir helt varm och glad i hela kroppen när hon tycker det e så kul.
Haha fyfan va söt hon är!
Älskar att rida henne bara för hon är så glad.
Helt underbart :D

Tog massa bildeer på dom innan jag red iväg så lägger ut dom nu :)

Julia:






hon e bara fööör söt :')


Esmis:




fick sätta tyglarna så för annars bara hon käka och hon såg så ful ut då ;)

Kommentarer

Postat av: linnea :)

läskigt med en ooooorrrmm i boooxen :O <3

2010-11-03 @ 21:21:14
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback