Dagens ridpass!

2010-11-02 @ 10:01:01  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Mirja- Dagens ridpass  •  Trackbacks ()  • 

Godmorgon!
Eller ni kanske redan är vakna :D?
Iallafall så gick ju jag upp tidigt idag för att hinna rida också.

När jag gick upp var det fnt ute, blåste lite men inget mer liksom.
Sen precis när jag red iväg så började det regna.
Blev inte direkt super glad, menska man rida så ska man ju rida, right?
Regn är faktiskt inget som hindrar mig, har jag bestämt mig för att rida dressyr (tex) en dag och så spöregnar det den dagen. Då rider jag ändå.
Så jag skiter liksom inte i att rida bara för att det regnar, herregud lite får man väl tåla eller ;)

Men i vilket fall så red jag ungefär samma som igår, inte riktigt.
Men klättrade i backen fem gåger upp och ner.
Man känner verkligen hur jobbar när hon går upp för där!
Skit bra (y)
Sedan ner genom skogen till kärravägarna och red runt kärra.
Gjorde dock inga tempoväxklingar idag utan hon fick ligga och rulla på i galopp i ett lagom tempo hela vägen, sen travade jag av en bit och sen skrittade hem sista biten :)

Vi var jätte blöta när vi kom hem haha.
Sen fixade jag klart henne, på med täcket och ut i hagen och käka hö.
Och sedan fixade jag klart stallet, det gamla vanliga ni vet?
Mocka osv.

Och sen åkte hem och nu är jag här!
Har gjort mig iordning och ska strax gå ner och äta frukost.
Bloggar mer om en stund.
Puss Mirja


Kommentarer

Postat av: Anonym

japp men ja skickar bilderna nån gång på msn o så får du fixa det :)

tack älsklong <3333333

2010-11-02 @ 11:52:46
URL: http://www.lovemaby.blogg.seandrea

Postat av: Anonym

japp men ja skickar bilderna nån gång på msn o så får du fixa det :)

tack älsklong <3333333

2010-11-02 @ 11:53:10
URL: http://lovemaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback