CP ryck asså

2010-11-11 @ 16:46:37  •  Kommentarer (0)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Hehe..
Hej bloggen.
Kom hem för ca 26 minuter. Har ätit billy panpizza och suttit framför TVn en stund.
Jag skulle egentligen ridit Challe i paddoken idag men jag fick typ världens huvudvärk på Showbizzen så jag bara ville gå o dö.
Så jag åkte hem och åt lite och nu är det bra -,-
ÅÅåh får arabies när det blir så.
Nu kan jag ju liksom rida men jaja, gjort är gjort -,-''


Men jag borde egentligen plugga SO inför SO provet på Onsdag.
Ska jag vara ärlig så pallar jag inte skolan mer. Men jag kan inte bara skita i allt nu för så kan jag inte göra!
Gör jag det tar jag bort min ena blogga iallafall och min andra blogg älskar jag.
Den e mitt liv (?)

Men a, har inte så mkt att säga..

Puss puss :)
Linnea <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback