Byter blogg!

2010-11-24 @ 13:49:55  •  Kommentarer (4)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Allright mina kära vänner.
Nu packar vi ihop denna bloggen för ett tag!
Ponnyryttarna, namnet säger ganska tydligt att det skall vara fler än bara en person som bloggar på denna blogg.
Och just nu är jag bara en. (vilket jag tycker är ganska skönt för tillfället)

Så nu har jag fixat och donat med den andra bloggen som jag kommer blogga från istället.
www.mirjaadebruin.blogg.se

Där kommer jag alltså blogga ifrån nu framöver.
Men tar somsagt inte bort denna bloggen ifall det skulle vara så att jag någon gång i tiden börjar blogga med nån annan igen ;)
Men mest för att allt jag skrivit här på om mina hästar/träning/tävling osv är bra att ha.
Det är ju som en dagbok och dom slänger man inte.

Men ta nu en titt in på den andra bloggen och lägg det på minnet.
Att det är www.mirjaadebruin.blogg.se som gäller nu framöver! :D
Ses där.
Puss ♥

Kommentarer

Postat av: mollie samuelsson och linn karlsson (:

fråga något i frågestunden så är du gullig? :)

2010-11-30 @ 20:58:02
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Postat av: Anonym

Fin header :)

2010-12-09 @ 13:49:26

Postat av: julia

grymt fin blogg! :)

följa varann via bloglovin?

var gärna med i min tävling på bloggen iaf :)

kram!

2010-12-20 @ 23:00:58
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Postat av: belloon,

Vad ska du hitta på under helgen?

2011-07-08 @ 14:45:24
URL: http://belloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback