Är hemma från skolan nu!

2010-11-10 @ 13:47:46  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Hejhej bloggen
Kom precis hem från skolan.
Har vart chill, som vanligt typ.

Först matte, och Filip var inte där så jag jobbade hur mycket som helst.
As grymt!!
Sen svenska och då såg vi på någon skit läskig film, dom krascha med flygplan och grejer rakt ner i vattnet.
Aja det var najs iallafall att slippa jobba.
Och sedan engelska, satt typ bara och översatte lite meningar och skrev på tavlan och så.
Sen lunchrast och maten var skit äcklig så köpte toast i fiket (y)
Och sen sista lektionen NO, och då hade seriöst Filip damp.
Han satt och masade somfan och tog min nyckel, min mobil, min penna, papper och allt.
Och om han inte fick ta något så började han putta och peta på mig hela tiden.
Så då cpade jag tillbaka så läraren blev skitarg och så fick han flytta bak haha :D
Sen slutade vi.
Chill dag :D

/ Mirja

Kommentarer

Postat av: sanna

Visst va den filmen läskig!?:(

2010-11-10 @ 15:29:16
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback