Allt är så perfekt

2010-11-10 @ 14:50:02  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Linnea  •  Trackbacks ()  • 


Allt har blivit så perfekt verkligen.
Början av denna veckan var liksom redan super.
Challe kom i Söndags.
Jag red i Måndags på min nya ponny.
Allt är liksom perfekt.
Det som hänt i skolan har jag bara lagt åt sidan och orkar inte tänka på det mera.
Jag känner mig "inne i gänget" nu.
Jag har acceperat allt mellan mina vänner osv.
Det är bara perfekt allt.
Har inte ett jäkla problem och tänk om alla fick känna såhär som jag!
Tänk om ni alla fick det :)
Wow det skulle bli fantastiskt!

Jag känner mig as glad och jag sköter allt som ska skötas och jag känner mig bara super snäll mot alla!
Det är as grymt ju!!
Tänk om jag kunna få känna såhär varje dag.
Att allt bara är perfekt.
För det är precis vad det är just nu!
<3
// Linnea

Challe & förra ägaren :)

Kommentarer

Postat av: Felizia

önskar att jag också kunde säga att allt va perfekt... <3

2010-11-10 @ 15:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback