Min skoldag :D

2010-11-15 @ 16:22:15  •  Kommentarer (2)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Kom precis hem.
Skolan har vart as chill :D

Först no, gjorde inte så mycket.
Typ eldade massa olika alkoholer bara.
Sen idrott, var med i början men sen fick jag as ont i magen så jag var inte med hela lektionen.

Sen lunch, åt lite i matsalen sen gick jag och Filip till futura.
Satt inne i mammas rum och chillade en stund.
Sen kollade på den där teatern som jag skrev om förut.
Den var as konstig haha.

Sen tillbaka till skolan och spanska i typ tio min.
Och sen såg vi på film på svenskan sista lektionen.
As najs!

Nu har jag käkat en toast och skall åka till stallet.
Blir ingen ridning idag tror jag för hon kommer förmodligen vara ganska öm i hovarna sen igår.
Eftersom vi tog av skorna i söndags.
Och Esmis kan vila idag för hon blev skit trött igår.

Så skall bara mocka och ta in dom.
Men det gör jag senare! :)


Hur har eran dag varit :D?

Puss Mirja



Gammalgammalgammal jääätttee gammal fast skit söt bild på Linnea :D

Kommentarer

Postat av: linn

sv: okej :) nä, jag har typ bara vatt i stallet& ponnysarna!

tack så jättemkt! & detsamma.

ja, ponnyn betyder så obeskrivligt mkt för en.. nä gud nej, skulle aldrig kunna lämna prissy! aldrig..



kram!

2010-11-15 @ 16:38:30
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Postat av: Anonym

http://orvarjaktman.blogg.se/

2010-11-15 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback