Hemma från en promenad!

2010-11-14 @ 13:48:27  •  Kommentarer (1)  •   •  Permalink  •  Mirja  •  Trackbacks ()  • 

Har precis vart ute på en promenad med min älskade hund Cesar och mamma.
Jätte mysigt.
Vi gick även förbi båten där pappa och Lukas håller på att ta ner masten, gick ju inte helt bra...
Men hemma nu och fortsätta sitta vid datan och kolla bloggar och chillaaa!

Klockan 4 skall jag och mamma vara i stallet, så åker vi upp med båda hästarna till ridhuset.
Ylva och hennes mamma ska också åka med.
Ska bli SKITROLIGT att se hur Julia är idag.
Men får självklart ta det lugnt!
Det är ju typ samma som för oss att gå barfota på sommaren när vi gått med skor hela resten av året.
Det gör lite ont i början och vi går försiktigt.
Ellerhur ?:)
Men ska ha lite bommar och sockerbitar och så.
Esmeralda ska hoppa iaf.
Julia med om hon känns bra!

Tänkte skriva ett inlägg om Esmerlada nu snart.
För det har ni inte fått ännu.
Har ju bara skrivit om Julia, så det kommer om Esmis nu snart! :D


En JÄTTE gammal bild på mig och Esmis! :D

Kommentarer

Postat av: matilda

Haha nej, jag failar hela tiden, det var typ första försöket..men tack :D

2010-11-14 @ 14:33:51
URL: http://matiildahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback